Friday, April 22, 2022

PENAT

 


If you feel alone, exhausted, hurt, abandoned, ignored, isolated. 

Instead of 

screaming out loud

listening to loud music 

or 

self-destructed yourself

It is way better to return to our Creator, Allah. He is the only one way out alive. Take your ablution, lay out your sejadah and pray. the calmness will definitely come afterward. InshaaAllah....

And then, take a rest, have a short nap.






Peacefully indulge your destiny that may come even it is bitter and hard to be swallowed. 

Setiap kali perasaan tu datang menerpa bagaikan taufan entah dari mana, setiap kali tu juga aku menarik nafas panjang, sambil melepaskannya perlahan-lahan, aku bagi tau diri aku.


“Ya Allah, izinkan aku berdamai dengan ketentuan takdirMu dengan mengorbankan perasaan aku sendiri jika itu yang terbaik untuk aku. Aku rela bersedih hari2 pun tak apa asalkan aku tak membuat sesuatu yg Kau murkai”. 




 


Menarik tak?? Sila tekan button LIKE dibawah..TQ

0 comments: