Saturday, December 6, 2014

BerAkhir SuDah HaRapAn

Assalamualaikum wbt & selamat malam semua!!!

Hi Guys!!! ooopss and ladies!!! I really miss all of u...rindu sangat2 beb....bukan apa...sebab dah lama tak exercise jari ni...rasa macam dah keras pula sebab dah lama sangat tak menaip kan...lama ke?? ada la dalam sebulan lebih kot...hehe

FYI....untuk pengetahuan semua...sebenarnya aku dah janji dengan diri aku sendiri yang kalau aku tak dapat apa2 respon 2 minngu lepas...aku janji yang aku akan menulis blog pasal kekecewaan yang aku hadapi...see...patutnya aku dah tulis ni 2 minggu lepas lagi tau...tapi tu la...sikap bertangguh aku ni tak boleh nak ubat...susah la kalau dah ada penyakit ni...semua benda jadi slow....apa benda pun tak jadi...

Actually....sebenarnya....2 minggu lepas kawan paling sempoi aku...cik fatin adnin@ad ada call aku menyatakan company yang dia baru start kerja nak pakai orang....kerja kerani tapak....ad call ari tu...tapi esoknya bos dia nak jumpa untuk temuduga terus...aku pn macam serba salah la...dalam hati apa2 tawaran interview semua aku nak pergi...tapi tu la...kenderaan tu susah sikit...dan lepas cerita kat ayah aku...Alhamdulillah, ayah aku cakap die boleh tolong hantar aku...siap ambil EL lagi semata-mata nak anta anak die pergi interview kat kuala kangsar....terima kasih abah sebab berkorban untuk kakngah...tapi kakngah minta maaf la sebab interview tu tak berjaya....huhuhu sedih sangat2...terima kasih juga buat ad sebab sanggup luangkan masa jemput kami dengan motor besarnye terus ke pejabat die kerja....vrommm2...

yang seronoknya....ad siap bawa aku naik motor die lagi tu....hehehe like dream come true...sebelum ni aku pernah tengok ad post gambar motor die kat FB...dalam hati...ishhh, kan best kalau aku dapat naik motor tu...rasa ala2 sembilu gitu...hehehe aku mengaku yang aku ni sebenarnya gayat sangat kalau naik motor...kat rumah pun mane ade motor...tu sebab tak biasa...aku rasa macam nak jatuh je...tapi bila naik motor dengan ad...untuk pertama kalinya...aku rasa selamat sangat....ad sangat pro bila bawa motor...die nampak macam gadis yang macho dengan helmet die yang cool...masih terbayang2 lagi dalam kepala ni...betapa masyuknya dapat naik moto jalan2 kat kuala kangsar....tq skali lagi buat ad sebab die mengubati fobia aku selama ni....mungkin lepas ni kalau aku dapat kerja...kumpul duit...aku bercita2 nak beli motor macam ad gak...hehehe amin....InshaaAllah....tapi aku tak sure motor jenis apa...yang aku tau kawasaki je...ahh, tak kisah la...asal kawasaki aku dah suka....hehehe

Btw...sebelum aku terlupa....dan sebelum maharaja lawak mega nak start....aku nak mengucapkan tahniah pada kawan2 sekolah aku masa semesti dulu yang dah pun melalui fasa baru dalam hidup berumahtangga...selamat pengantin baru kome....ramai yang dah nk kahwin...bertunang lagi la ramai...hehehe
tak sangka kome boleh kahwin kan...masa sekolah dulu tak ada pun kapel bagaii nak rak...tapi Alhamdulillah la, ke jinjang pelamin juga...itu la yang terbaik aku rasa...yelahh...daripada satu sekolah tau tapi last2 tak ada apa2 baik senyap2...tngok2 dah kahwin kan...heeee

dah settle majlis semua, jangan lupa amik gambo berdua dalam kereta yer....aku rase itu la gambo wajib yang akan di post di fb sebaik sahaja dah kahwin...dah banyak kali aku tengok, lepas je kahwin...gambo dalam kereta berdua tu mesti ada...bukan nak kutuk bukan nak apa....tapi sebenarnya nanti kalau aku dah kahwin pun aku nak buat gitu....hahahaha

Peace!!! byee....



Menarik tak?? Sila tekan button LIKE dibawah..TQ

1 comments:

kukuchimachikumi said... [jOm Reply]

Haha....rasanye news yg pling havoc2 sal engagement cimek la.....aq trkejut giler....surprise sgt....siyes rindu kt ko sarah....