Monday, August 10, 2009

I've Made It!!!!

yo!..salam to everybody...act,i feel so great today...like a regenerate person...i feel fresh!!haha...u noe,i've made it...i dun remember it anymore...i'm totally neutralized...yeahhh!!!!
what a lovely moment...but some other thing burdened my head...when i feel relieved there would be other things keep me upset...u noe,my ptptn docunent is not settle yet...many time i went to faculty office to see my PA but she always not at her office...what make her so bz...then u noe my fren tell me to find another lcturers...not wait 4 my PA...act,what is the use of my PA..bek x yah bg PA...pas2,ade lg hal yg mmbertakn pale aq...LK 2 nak kne anta minggu ni gak...ari khamis ni...ade markah plak 2...klau manually,mmng aq x de hal la aq nak anta...ni ko tau aq kne wat dlm autocad 2...and then kne print...ko tau,nak gne autocad 2 bkn snng...klau folder 2 tbe2 x bleh bkk,bkanke probs bsar...aq pn plik npe lar ssah sngt aq nak gne autocad 2...sbb aq dok blakang ke yg ssah sngt nak msuk ilmu 2..tp prima yg dok sblah aq 2 bleh plak wat...lg bgus dier nye orthographic 2...dah wat isometric pn...aq nyesal x msukkan autocad ri2...dah jmpe,tp aq yg ngade2 x nak msukkn...huhu! patheticnye aq ni...well,i have to fighting....
FIGHTING SARA...U CAN DO IT...
Menarik tak?? Sila tekan button LIKE dibawah..TQ

0 comments: